Wie weet in welk nummer de tekst (fonetisch) "Addez zehn bier" voorkomt?

ik ben op zoek naar een oud house nummer van vroeger maar ik krijg het niet gevonden. Het klinkt als "Addez zehn bier". Ik ben al heel lang op zoek naar dit nummer maar krijg het helaas niet gevonden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Die tellen alleen niet verder dan tot acht. De tekst 'zehn Bier' komt er niet in voor.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Clip is waarschijnlijk de korte radio versie.. Geen idee, maar ik ken het als: "Neun zehn, schlafen gehen" https://www.flashlyrics.com/songtext/mo-do/eins-zwei-polizei-15